Acerta Connect, nu nog gemakkelijker
Wij werken steeds verder aan het optimaliseren van jouw gebruikscomfort.
Optimalisaties
- Wanneer je één of meerdere nieuwe overeenkomsten aanmaakt volgens het sjabloon ‘Arbeider (standaard)’ of ‘Bediende (standaard)’, ontvang je de dag nadien een e-mail met mogelijke aandachtspunten. De e-mail bevat ook snelkoppelingen naar nuttige documenten. Zo herinneren we je er bv. aan om het vakantieattest van de medewerker aan je dossierbeheerder te bezorgen.
-
Het tabblad ‘Overheid’ wordt niet meer getoond in Connect tenzij de medewerker een overeenkomst heeft op één van de paritaire comités van de sociale maribel, VIA of de kunstenaarssector. De verplichte velden op het tabblad vullen we in met default waarden.
-
De lay-out van het scherm loonvoorstel is aangepast. Wanneer de loonperiode is opgesplitst in verschillende periodes (fracties door bv. een wijziging aan het werkregime in de loop van de maand), tonen we deze periodes in afzonderlijke blokken op basis van hun geldigheidsperiode en niet langer in één lange lijst. Zo maken we het loonvoorstel overzichtelijker. Zijn er geen fracties, dan heb je dezelfde lay-out als voordien.
Meer informatie hierover vind je in de quicklearn Loonvoorstel.
Zoals steeds vind je op je portaal MyAcerta onder de rubriek 'Aan de slag', handig materiaal om je vlot aan de slag te helpen.