Ontdek de vernieuwde Acerta Mobile-app
Maak kennis met de vernieuwde Acerta Mobile app, voorzien van handige Connect HR Office-functionaliteiten van de module kalender en onkosten. Of je nu verlofaanvragen goedkeurt of onkosten verwerkt, de app maakt alles eenvoudig – altijd en overal. Ideaal voor jou en je werknemers om personeelsadministratie zonder gedoe te regelen.
Wat kan je met de Acerta Mobile app?
Functionaliteiten in één oogopslag
Met de nieuwe kalender houd je verlofaanvragen en saldo makkelijk bij, afgestemd op jouw functie. En alles rond onkostenverwerking gebeurt makkelijk en snel, volledig digitaal.
Kalender |
✔ Aanvraag indienen |
✔ Aanvraag annuleren |
✔ Overzicht aanvragen |
✔ Aanvraag beslissen |
✔ Maand- |
✔ Team-kalender |
✔ Saldo |
Onkostenverwerking |
✔ Aanvraag indienen |
✔ Aanvraag annuleren |
✔ Overzicht aanvragen |
✔ Aanvraag beslissen |
✔ Aanvraag wijzigen |
Hoe werkt de Acerta Mobile app?
Log in met de gegevens die je al gebruikt voor Connect HR Office. Je hebt meteen toegang tot alle functies. Of je nu een werknemer bent, binnen hr werkt of leidinggevende bent, je kunt de app altijd en overal gebruiken.
Voor je werknemers:
✔ Verlofaanvragen indienen, annuleren en saldo raadplegen.
✔ Onkosten indienen met een paar stappen.
Voor jou:
✔ Verlof- en onkostenaanvragen goedkeuren, waar je ook bent.
✔ Altijd inzicht in de maand- en teamkalenders om een overzicht te hebben van afwezigheden.
Waarom de Acerta Mobile app gebruiken?
De Acerta Mobile app maakt je hr-processen makkelijker en sneller. Of je nu iets moet goedkeuren of gewoon even iets wil controleren, alles verloopt soepel, zonder onnodig papierwerk:
✔ Altijd en overal toegang.
✔ Snel en makkelijk onkosten verwerken.
✔ Gebruiksvriendelijke app.
✔ Efficiënte hr-processen.
✔ Verschillende modules afneembaar en automatische link met Connect.
Probeer de Acerta Mobile app!
Download de app en ontdek hoe makkelijk je hr-processen kunnen zijn.