MyAcerta: veelgestelde vragen


1. Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten

Jouw gebruikersnaam vind je terug in de mail die we jou toestuurden om jouw gebruikersprofiel te activeren. Heb je die mail niet meer, dan vraag je die opnieuw aan via volgende procedure:

Als je geen e-mail ontvangen hebt, kan je terecht bij:


2. Ik wil mijn wachtwoord wijzigen

Als je geen e-mail hebt ontvangen, neem dan contact op met:


3. Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Je kan een nieuw wachtwoord kiezen door het uitvoeren van de "wachtwoord vergeten" procedure:

Als je problemen ondervindt met deze procedure, kan je terecht bij:


Je hebt vermoedelijk een e-mailadres, een gebruikersnaam of een alias opgegeven dat niet gekend is binnen MyAcerta. Verifieer of je de correcte gegevens hebt ingegeven en probeer het nogmaals.

Als je nog steeds geen mail hebt ontvangen, controleer dan of de e-mail niet wordt tegengehouden door een spamfilter. De afzender van de mails is altijd noreply@acerta.be.

Als je problemen blijft ondervinden, kan je terecht bij:


5. Ik heb nog geen gebruikersprofiel

Als je nog geen gebruikersprofiel hebt voor MyAcerta, kan je terecht bij:


6. Ik ben de toegang tot mijn multifactorauthenticatie- / authenticatorapp kwijt

Om de toegang tot je multifactorauthenticatie app te herstellen dien je contact op te nemen met onze servicedesk en doorloop je samen met hun de procedure. Vul hiervoor het formulier onderaan deze pagina in. 


7. MyAcerta toevoegen op Smartphone

Open je browser, surf naar MyAcerta.be en log in. Vervolgens volg je de instructies voor jouw browser uit de lijst hieronder:

 

Safari (iPhone)

                    


Chrome

          


Firefox

                    


8. Aanmeldingopties

Voor meer informatie, klik hier


Heb je geen antwoord gevonden op je vraag? Laat het ons zeker weten.

Acerta zal jouw persoonsgegevens enkel gebruiken om op jouw vraag te antwoorden of je de gevraagde informatie te bezorgen.