Dagelijks beheer
Onder dagelijks beheer vind je alle applicaties terug die je dagdagelijks nodig hebt. Zo kan je alles eenvoudig online regelen voor je klant.
Beheer Bedrijfsleiders
Beheer het loondossier van al je bedrijfsleiders. De applicatie bevat alle loonelementen van bezoldigingsdossiers en is gekoppeld aan de berekening van de sociale bijdragen. Simuleer wijzigingen in het loondossier en stuur je aanpassingen online door.
Wat kan je doen via Beheer Bedrijfsleiders?
- Raadpleeg de loondetails per maand en per loonelement, voor het huidige jaar en voor de voorbije jaren.
- Doe een overzichtelijke jaarsimulatie inclusief de berekening van de geoptimaliseerde sociale bijdragen en laat de sociale bijdragen automatisch optimaliseren.
- Verkrijg directe toegang tot de fiches 281.20.
- Simuleer een nieuwe of bestaande bedrijfsleider en laat loonwijzigingen uitvoeren.
FAQ & Support
- Download de Quicklearn
E-docs & Volmachten
Raadpleeg volmachten bij Acerta sociaal secretariaat en Acerta sociaal verzekeringsfonds, verwijder ze of voeg ze toe.
Met de oplossing E-docs kan je zowel de facturen als de loonjournaalposten van al je Payroll klanten aangesloten bij Acerta digitaal ontvangen in een door jou gekozen formaat. Dit met slechts één klik op de knop. Alle gegevens van de E-journaalposten en E-facturen worden foutloos en in real-time ingelezen in je favoriete boekhoudprogramma.Zo win je kostbare tijd. Handig toch!
Wat kan je doen via 'E-docs & Volmachten'?
- Raadpleeg je klanten sociaal verzekeringsfonds en sociaal secretariaat.
- Activeer e-journaalposten voor je klanten sociaal secretariaat en ontvang automatisch de journaalposten in jouw boekhoudpakket.
- Activeer e-facturatie voor je klanten sociaal secretariaat en ontvang automatisch een kennisgeving via e-mail met de factuur in bijlage.
- Voeg nieuwe volmachten toe of verwijder volmachten die niet langer geldig zijn voor jouw kantoor.
FAQ & Support
- Download de Quicklearn.
Gebruikersbeheer
Bepaal zelf welke medewerkers de applicaties voor welke klanten mogen gebruiken.
Griffiediensten
Als accountant weet je dat de hervorming van het ondernemings- en vennootschapsrecht gepaard ging met een nieuw Wetboek van Vennootschappen en Verenigingen (WVV). Dat boek is sinds 1 mei 2019 van kracht. Moeten de statuten van je klant in lijn worden gebracht met het nieuw Wetboek voor Vennootschappen en Verenigingen? Doe eenvoudig de nodige wijzigingen met ons alles-in-één aanbod.
Sociaal Verzekeringsfonds
Krijg het overzicht van de financiën, documenten, inkomen, loopbaan, klantgegevens van al je klanten – actief of niet-actief.
FAQ & support
- Download de Quicklearn.
Transacties Ondernemingsloket
Regel je inschrijvingen, wijzigingen en stopzettingen via Acerta's ondernemingsloket. Pas KBO- of btw-gegevens aan en breng gelijktijdig het dossier van sociaal verzekeringsfonds in orde. Zo zijn alle opstartformaliteiten voor je klant in no time in orde.
Wat kan je doen via 'Transacties Ondernemingsloket'?
Transacties Ondernemingsloket biedt u een volledige omgeving om uw activiteiten te beheren. U heeft het oude klantenportaal, Uniek Loket, niet meer nodig. U kan in deze applicatie alle diensten van het ondernemingsloket opstarten – wijzigen – stoppen, alsook zelfstandigen en vennootschappen aansluiten.