Een payrolltool op maat
De modulaire tool Acerta Connect is dé oplossing voor jouw payroll. Jij bepaalt samen met je dossierbeheerder welk pakket en welke modules het best bij jouw hr-situatie passen. Later de toepassingen uitbreiden? Dat kan. Eén telefoontje volstaat.
Ben je een:
- kleine organisatie? Zelfs dan zijn de lonen een grote taak. Waarom zou je kiezen voor moeilijk als het Easy kan? Acerta Connect Easy maakt je loonbeheer makkelijk.
- kmo? Meer opties voor bulkaanpassingen en rapportering nodig? Dan is Acerta Connect Smart jouw slimste payrollkeuze.
- grote onderneming? Als hr-manager moet je de ins en outs van een complexe payroll kennen. Acerta Connect Pro is dé tool die je alles helpt onthouden voor een efficiënte loonverwerking.
TIP!
Switch je naar een online payroll? Digitaliseer in één moeite ook je hr-administratie (documenten, opleidingen, evaluaties, ...). Met Acerta Connect HR Office heb je een efficiënt all-in pakket voor loonbeheer én hr-administratie, met online toegang voor jou en een app voor je medewerkers.
Benieuwd welke tool(s) jouw bedrijf nodig heeft?
We overlopen de verschillende opties graag samen met jou.
Gebruiksvriendelijkheid en digitaal
Jij en je medewerkers voeren de nodige hr-data makkelijk online in. Acerta Connect verwerkt alles slim en efficiënt. Zo krijg jij op elk moment een volledig overzicht.
- 24/7 bereikbaar online (pc) inclusief mobiele app voor afwezigheden (werknemers)
- respecteert ieders privacy en is beveiligd via een persoonlijke login
- wisselt vlot gegevens uit tussen payroll en hr-administratie (afhankelijk van je pakket)
- vlot 3-talig: Nederlands - Frans - Engels
- wordt voortdurend bijgestuurd op basis van de feedback van onze gebruikers
Self service voor je medewerkers
Met de geïntegreerde Employee Self Service tool voeren je medewerkers hun afwezigheden zelf in via een mobiele app op hun smartphone of tablet. Het resultaat zie je meteen in een overzichtelijke kalender. Je personeel voelt zich meer betrokken. En jij hebt minder werk, want de gegevens stromen meteen door naar je payrolltool die ze automatisch verwerkt. Win-win.
Slimme functies, extra keuzemodules en vlotte integraties
Met Acerta Connect switch je naar een efficiënt, transparant payrollproces met een (semi-) automatische loon- en onkostenverwerking, een overzichtelijke kalender en een digitaal personeelsdossier. Meer nodig? Dan kies je uit tal van opties zoals:
Software en hr-integratie
Acerta Connect is eenvoudig te integreren in jouw businessmodel, systemen en processen. Benieuwd naar de mogelijkheden? Ontdek hoe we jou kunnen helpen.
Je dossierbeheer kijkt mee
De kracht van Acerta is de slimme mix tussen persoonlijk contact en digitale innovatie. Je dossierbeheerder gebruikt dezelfde tool met dezelfde indeling als jij. Hij grijpt in waar nodig. Een vraag? Je hebt zijn rechtstreeks nummer én zijn kantoor is in jouw buurt.
Een foutje of wijziging? Acerta Connect detecteert ze en je dossierbeheerder zet ze recht. Bij Connect Easy en Connect Smart worden de lonen niet automatisch afgesloten. Je stuurt je loonverwerking eerst door naar je dossierbeheerder. Die doet de laatste check.
Training op maat
Beslis je straks om te starten met Acerta Connect? Een goeie keuze, en je staat er niet alleen voor. Tijdens een training maak je via een mix van theorie, oefeningen en praktijk uitgebreid kennis met alle mogelijkheden van de tool.
Wat vinden onze gebruikers ervan?
Blijf je loonkosten en hr-administratie makkelijk de baas
Was Mo te laat? Hoelang is Tine naar Spanje? Hoe bereken je dat loonbeslag van Alex? Heb je van iedereen timesheets, attesten en verlofaanvragen? Je zou van minder een koffieverslaving krijgen.
Gelukkig is er nu Acerta Connect: voor de digitale berekening en de loonsverwerking én voor je hr-administratie.