MyAcerta voor je klant

Acerta voor je klant

Bij Acerta zetten we ons elke dag opnieuw in om de beste service te geven aan jou en jouw klant. Dit doen we onder andere met handige digitale tools en een brede waaier aan services speciaal voor jou als accountant. Maar we doen meer dan dat. We denken bijvoorbeeld ook aan jou als werkgever en aan de verdere ontwikkeling van jouw klanten.  Hieronder lichten we een aantal interessante applicaties en diensten toe.

MyAcerta

Wat vind je onder Loon & personeelsadministratie?

Acerta Connect

Connect HR Office

Wat vind je onder Kennis & simulaties?

Budgettool

Trefzeker

Starten met personeel

Een zaak alleen runnen kan soms pittig zijn. Een team helpende handen uitbouwen geeft je opnieuw die focus waar je zo naar verlangt. Maar iemand in dienst nemen: hoe pak je dat eigenlijk aan? Hoe stel je een arbeidsovereenkomst op? Wat zijn de beste tewerkstellingsmaatregelen? Acerta ondersteunt je met je eerste stappen als werkgever. Lees er hier alles over.

KMO-cafetariaplan

Flexibel verlonen, ook gekend als het cafetariaplan, wint aan populariteit. Met een flexibel loonbeleid zet je gericht in op medewerkerstevredenheid en trek je nieuw talent vlotter aan. Plus: een cafetariaplan is ook voor kmo’s een haalbare kaart. Acerta geeft je de nodige informatie en tools. Lees er hier meer over.

Verzekeringen

Als zelfstandige moet je zelf zorgen voor je verzekeringen. Welke verzekeringen sluit je best af om je net zo goed in te dekken als een loontrekkende én om jezelf van voldoende pensioen te voorzien? Acerta wijst je de weg. Je kan bij ons terecht voor advies én voor het afsluiten van enkele cruciale en betaalbare verzekeringen voor zelfstandigen. Bekijk hier de verschillende verzekeringen die je best afsluit.